עיצוב הבית הוא לא רק קירות דקורטיבים

עיצוב הבית הוא לא רק קירות דקורטיבים

אם חשבתם כי עיצוב הבית הוא להסתפק רק בקירות דקורטיבים וגם להוסיף כמה אלמנטים עיצוביים. אל תשכחו כי המטבח הוא החלק החשוב ביותר בבית.

אצלנו באתר ליוינג רום תוכלו למצוא המון אפשרויות של חיפוי קירות מטבח מעבר לעיצוב מושלם עם ארונות מטבח מעוצבים.

אבל רגע אחד לפני שאתם בוחרים להתחיל לעצב את המטבח שלכם, הבאנו לכם כאן כמה טיפים שיעזרו לכם להבין את החשיבות שיש לעיצוב של הברז במטבח ועד כמה הוא משפיע על העיצוב הכללי.

שילוב אידיאלי של ברזים במטבח

הקונספט של העיצוב במטבח ובחירת הברז המתאים, דווקא מתחילה בבחירת הכיור. הפונקציונאליות של המטבח, משטיפת הידיים ועד להכנת התבשילים וניקוי הכלים, מסתיימת בבחירת הברז, שייתן את הטון לפונקציות המתבקשות ובנוסף ישתלב עם האסתטיקה והעיצוב.

ברור ששיטות ההתקנה של ברזים נשלפים למטבח, שונות מדגם לדגם, וגם כאן, הכיור מכתיב את הדגמים המתאימים, גם מבחינת שילוב החומרים והצבעים.

חומר וגימור

קיימים מספר חומרים מהם מייצרים ברזים למטבח, כל חומר מגיע בגוון שלו ומעבר לכך. לחומר יש השלכה על אורך חיי הברז, אופן הניקוי שלו, עמידותו וכמובן המחיר שלו. לרוב הברזים עשויים פליז, נירוסטה, נחושת, פלסטיק ואבץ.

הבחירה הפופולארית היא נירוסטה. ברז נירוסטה משתלב עם כיור ומכשירי חשמל מנירוסטה והדבר משרה אחידות. זהו החומר הכי קל לניקוי והוא עמיד לאורך זמן.

כרום כסוף, יש לו מראה יותר מבריק המוסיף מעט אור לסגנון המטבח, אבל חסרונו, בכתמי המים וטביעות האצבע. ניקל מלוטש, דומה למראה זה של הכרום והוא מתאים לסגנון מטבח מסורתי. ניקל מוברש לעומת זאת, מקנה חמימות למטבח, כשהגימור מעט יותר עמום.

ברונזה משומנת, יש לה גימור עתיק ומעניקה לברז מראה רב ערך של ימים עברו. סגנון המתאים למטבחים כפריים מסורתיים. פליז מוברש או סאטן, שצבעו זהב, מתאים למגוון סגנונות עיצוב, הוא מדגיש את צבעי ארונות המטבח, בעיקר את אלה החורגים מהנורמה והם יותר טרנדיים.

שחור מט היא אופציה טובה בעיצוב העכשווי, ומשתלב היטב עם מטבחים בהירים. רוז גולד הוא גוון מיוחד ואופנתי, המעניק מראה מיוחד למטבח, אבל כאמור הוא עניין של אופנה וייתכן מאוד שלאורך זמן, יתחלפו הטרנדים והוא יוותר מאחור.

הטרנד העכשווי הוא גימור דו גווני, למשל, שילוב של שחור מט עם פליז, כך שהברז הופך להיות מוקד עניין עיצובי, המעניק למטבח כולו, מראה מיוחד במינו.

הכל עניין של קומבינציות

אז באמת איך להתאים את צבע הברז לעיצוב הכללי של המטבח?

קיימים קווים מנחים, המובילים את הדרך לבחירת צבע הברז, המתאים לעיצוב המטבח.

בעיקרון, הברז צריך להתאים לכיור, אז ראשית, יש למנות את הדרישות והצרכים ולשלבם בחומרים שיאריכו חיים, בטח ובטח כשיש ילדים בבית.

שנית, יש לקחת בחשבון את מיקום הכיור והספייס שנמצא מאחוריו ומעליו. כשבונים מטבח חדש, אלה שיקולים שיש לקחת מראש, אך במידה ומדובר בשיפוץ, לא תמיד בחירת הברז, תואמת לנתונים בשטח.

דבר נוסף, צריך לבחון את סגנון הכיור והברז, עם העיצוב הכללי של המטבח. יש לקבל החלטה אם רוצים למזג סגנונות, ולהתאים את הכיור והברז למוצרי החשמל ולארונות, או שמא, לתת לברז לבלוט עיצובית, ולהפוך למוקד העניין במטבח.

איך שלא יהיה, ברזים למטבח צריכים לשלב את הצרכים שלכם, ולהתאים להם את הסגנון והגוון, להדגשת העיצוב והאסתטיקה של המטבח.

המאמר נכתב בשיתוף אתר איזיטאפ האתר המושלם לברזים איכותיים של המותגים המובילים.

למעבר לאתר איזיטאפ >> https://www.easytap.co.il/

מאמרים אחרונים שעלו
דילוג לתוכן